این روزا فقط خدا دلیل ناامید نشدنمه...(هه! مثل همیشه!)

بغضی را که فرو خورده ام...گویی حالا به چشمان تو سپرده اند...

اشکهایت آرام و بی صدا جاری میشوند...

این گوشه ی خلوت خانه من آرام فرو میریزم...

خداوند ما را به هم رساند...تا از تکرار نترسیم...تا دستانت خالی نمانند...تا آغوشم خالی نماند...

اما تو میدانی...من گاهی دچار دردهایی میشوم که فقط خودم آن ها را میفهمم...فقط خودم حسشان میکنم...

واژه هایم...قلمم...کاغذم...دوستانم...حتی گاهی تو...هیچ کدام نمی فهمید...

تو که نباشی...تنهایی هم در خلوتم جایی ندارد...چه برسد به اغیار...

جلوی چشمم که نباشی...مردمک چشمانم سرگردانند...

این روزها از مهتاب شراب مینوشم...مست که شدم...به کوچه های بی رحم خیالت می آیم...بلندبلند آواز میخوانم...اما انگار نه تو از نشنیدنت راه گریزی داری...نه من از دردهایم...

تمام این کوچه ها هم که بن بستند...

این روزها...تمام آینه های جهان خیره در منند...

و من خیره در تو...

تو به کجا چشم دوخته ای؟؟؟...



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت21:48---26 آبان 1392
اپم بیا

bahar
ساعت16:37---26 آبان 1392
mer30 khoobam...yani felan k zendam
پاسخ: ینی چی هنوز زندم!!!خب پس ینی خوب نیستی دیگه!!! :|


bahar
ساعت10:50---26 آبان 1392
هیچ نبود...

آدمش کردم...

با تعریف های من شخصیت پیدا کرد...

غرورش را مدیون من است...

زیاد مغرور شد...

زیاد از خوبی های نداشته اش برایش گفتم...

باور کرد و مرا کوچک دید...

و رفت....................!!!!!!!!
پاسخ: :|...طرف چقد ترشیده بوده!!!


bahar
ساعت10:49---26 آبان 1392
man gerye kardam ...
پاسخ: چی؟؟؟چرا؟؟؟! بخاطر این نوشته؟؟!! بهاره چرا نیومدی مدرسه؟خوبی؟


fateme
ساعت23:13---25 آبان 1392
تو دنیای سردم به تو فکر کردم.................

چقد خوشگله این آهنگ!

چقد این نوشته غمگین بود!
پاسخ: من دیووووووونشم!روااااااانیشم! :))))) آره غمگین بود...خیلی...


Reyhane
ساعت22:42---23 آبان 1392
قشنك بود
پاسخ: :)...


احسان
ساعت18:40---23 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت14:16---23 آبان 1392
خیلی غم انگیز بود مرسی

ali as
ساعت18:23---22 آبان 1392
همه چی همونی که مورد علاقته



همه چی بر وفق مراد جز



نبودن "تو"یی که مورد علاقته



این روزا از فضا و احساس این کلمات دور بودم ...
پاسخ: کاش منم بودم!


احسان
ساعت23:52---21 آبان 1392
خیلی قشنگ بودمرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : پنج شنبه 23 آبان 1392 | 10:18 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.